en / ro
victrix slider
Principii

Societatea Victrix Capital, ca organizatie profesionala, asigura calitatea informatiilor si serviciilor furnizate, pe baza carora beneficiarii serviciilor pot lua decizii de a incepe, continua sau inceta alocarea resurselor necesare pentru a valorifica procesul creator, astfel, bazandu-se pe profesionalism, eficienta si calitate in prestarea serviciilor.

Sistemul intern al controlului calitatii este guvernat de principiul fundamental al desfasurarii activitatii cu buna-credinta si profesionalism, cu respectarea legii si a concurentei loiale.

Intelegerea si managementul sanatatii financiare a unei entitati juridice este partea vitala a respectarii de catre societatea de practicieni in insolventa a atributiilor sale legale, cu precadere in sensul:

  • De a actiona in interesul entitatii si a beneficiarilor sai;
  • De a proteja patrimoniul entitatii in vederea asigurarii unei acoperiri maximale a eventualei mase pasive;
  • De a actiona cu grija rezonabila si indemanare.

In cadrul procedurilor de prevenire a insolventei si de insolventa, se vor avea in vedere, cu precadere, principiile edictate de Legea nr. 85/2014, astfel cum acestea au fost reglementate, urmarind in fiecare etapa procedurala sub incidenta careia se afla entitatea juridica in cauza anumite teze particulare, astfel:

  • Etapa premergatoare deschiderii procedurii de insolventa si aprobarea planului de reorganizare sau trecerea la faliment:
    • Principiul evaluarii rapide si obiective a situatiei economice si juridice a debitorului;
    • Principiul asigurarii managementului de criza;
    • Principiul colaborarii cu creditorii in vederea stabilirii directiei de evolutie a debitorului, fie prin propunerea unui plan de reorganizare fundamentat si viabil, fie prin propunerea trecerii la faliment.
  • Existenta unui plan de reorganizare aprobat:
    • Principiul evaluarii rapide si obiective a situatiei economice si juridice a debitorului;
    • Principiul asigurarii managementului de criza.
  • Falimentul debitorului:
    • Principiul maximizarii averii debitorului;
    • Principiul celeritatii in derularea operatiunilor specifice.

In speranta unei aprecieri corecte a celor expuse, asiguram destinatarul serviciilor noastre de intreaga disponibilitate in vederea indeplinirii obiectivelor.